דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס: איך מוצאים בית דפוס מושלם 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2051 פעמים ]

כל מי שצריך להדפיס מוצר כלשהוא נתקל בשפע של בתי דפוס. בכל פינה ובכל קרן רחוב צץ לו בית דפוס חדש, כך שזה לא מפליא שיש גודש של בתי דפוס בארצנו.

מכיוון שהיום כמעט כל בית עסק מייצר כמויות גדולת של פליירים, ברושורים ועוד, בדרך כלל בתי דפוס הם מקומות עמוסים בעבודה. דפוס הוא עולם תזזיתי, עולם של פרסום, שיווק ומיתוג. איך תבחרו בית דפוס מוצלח ואיכותי? קבלו כמה טיפים:

בקשו המלצות על בתי דפוס מאנשים סביבכם: שאלו חברים, בני משפחה ומכרים לעבודה אם הם עבדו עם בית דפוס מוצלח, שהם היו מרוצים ממנו. זו יכולה להיות חברה שהדפיסה הזמנות לחתונה, מכר עסקי שהדפיס כרטיסי ביקור, הקוסמטיקאית מהמכון יופי השכונתי שהדפיסה פליירים ועוד... שאלו לגבי איכות ההדפסה, הצבעים והגימורים ובקשו אף לראות את המוצר המודפס המוגמר.בדקו וגעו בו, התרשמו מאיכות הנייר, החדות של הצבעים וכמובן הגימורים. שאלו האם החברים היו מרוצים מהתוצר הסופי? איך היה השירות? כמה זמן הם נאלצו להמתין עד ששירתו אותם?
ישנם בתי דפוס טובים, אך העומס של הלקוחות הוא כל כך גדול, שאתם תמצאו את עצמכם ממתינים במשך שעה ויותר עד שישרתו אתכם. לכן, גם לאחר שכבר קיבלתם המלצה, רצוי לשריין מספיק זמן ומרחב ביטחון.

חפשו באינטרנט בתי דפוס הממוקמים קרוב אליכם: גלשו באינטרנט וחפשו אתרים של בתי דפוס. אם אתם ניידים, תוכלו לבחור במקום המרוחק יותר ממקום מגוריכם, אך זכרו כי זה עשוי להיות קצת טרטור, מכיוון שיתכן שתצטרכו לבוא יותר מפעם אחת. בפעם הראשונה תרצו לבוא לבחירת חומרים (נייר וכו'), והדפסת ניסיון. בפעם השנייה תידרשו לקחת את החומרים. היום גם קיימת אפשרות של משלוחים, כך שיתכן שהביקור השני ייחסך מכם, אך מצד שני, המשלוחים גם עולים כסף.
 
עשו חיפוש בפורומים ובקשו חוות דעת לגבי מקום זה או אחר: אם מצאתם כמה בתי דפוס הקרובים לביתכם, היכנסו לפורומים של עיצוב גרפי, התעניינו ושאלו לגבי המקום. אנשים תמיד ישמחו לחוות את דעתכם ולייעץ לכם. חוויה לא נעימה שהותיר בית דפוס כלשהוא על אדם יכולה למנוע מכם חוסר נוחת ובזבוז כספים מיותרים.

עשו סיבוב בשטח: אם אתם מתעניינים בבית דפוס מסוים, גשו לשם, היכנסו והתרשמו. האם המקום משרה עליכם תחושת נוחות? האם הוא עושה רושם טוב? האם העובדים מראים נכונות לייעץ ולסייע לכם? אין כמו מראה עיניים כדי להתרשם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב